Saturday, August 22, 2009

diriku ;))



hye2..nama dberi NUR LIANA BT RAZALI..name aku nyh ad sejarahnyer..hmm agak klaka la,cte nye bermule bile mama da slamatkn lahirkan aku..then mama n baba sepakat nak bg name NUR FARHANA ikut huruf depan name kakak aku yg ketige iaitu NUR FAIDZA..tp bile sampai je baba kat tmpt buat surat beranak tuh baba lupe name uh..then dsbbkan nak cpt baba tros je lex name NUR LIANA..blek je dri tmpt uh..baba tros bgtau mama,mama mara glerw2 kot..hehehe cian baba!!
aku lahir tepat pda pkul 12 tghary bersamaan 12 september 1991..mama ckp org yg lahir 12 tghary nyh degil!!hehe a'ah mmg degil pown..btol la tue kate mama,aku sorg yg x leyh dkongkong..n ape aku nak buat org x leyh halang..tat is me!!aku lahir kat SAMUEL KLINIK jln peel..aku sorg yg suke gelak.berpp tembam,ske hangout ngn mmbe,shopping n the most yg penting setia kwn..friendship is important kot..x kesa la kte ade bf ke tp mmbe ttp no 1..hmm..aku ske gilerw mkn SPAGETTY SEAFOOD KAT KLCC N MASAKAN MAMA!!hmm yum,yum!!minum plak aku ske minum ICE LEMON TEA N FRESH OREN..aku ad 4 org adik beradik..aku ank keempat kire anak bongsu++ anak manje la org kate..hehe..tp adik beradik aku hnye tggl 2 org je..kakak sulung ku NUR SYAFINI suda menggl dunie,mase berumur 4 bulan dssbkn penyakit paru2 berair..yg kedue abg ku MUHAMMAD,menggl akibat mama keguguran swaktu kandungan mama berumur 5 bulan..then hnye tgl aku n kakak ketige ku je la..alhamdulillah kami berdua shat n xde penyakit ape2..kami la penyeri hidup mama n baba!!
mse aku standard 1 aku SKOLA KAT CONVENT SENTUL till standard 3..msok standard 4 aku pinda SKOLA n uma KAT KAMPUNG BARU dsbbkn masalh family sampai aku standard 6..aku sambungkan persekolahan ku ke mnengh kat SKOLA MENENGH PUTERI WILAYAH form 1 till form 3..then aku dpt twrn blaja kat SKOLA TEKNIK KUALA KLAWANG dalam aliran elektronik!!then aku abis kan persekolahan aku dstu..abis je skula skaly lgy aku dpt twrn gy PLKN!!ergghh!!tmpt aku x nak gy slame nyh!!stress sgt2 time uh..ye la kte x nak gy but ske or x kte terpakse an..aku dpt plkn kat SABAH,KEM WAWASAN..1,1 nyer kem yg ad jambatan kat stu b4 sampai kem die..kat stu la pengalaman aku bermula...;p

No comments:

Post a Comment